אחרי בנט ושקד: אבטחה הוצמדה גם לסילמן ואורבך

אוריאל לנדאו No Comments on אחרי בנט ושקד: אבטחה הוצמדה גם לסילמן ואורבך

סיעה תחת איומים: קצין הכנסת החליט להצמיד אבטחה לשניים נוספים מחברי ימינה – עידית סילמן וניר אורבך, זאת בשל איומים שנשמעו כלפיהם לאחרונה ובעקבות חשש לפגיעה בהם

ניר אורבך צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קצין הכנסת הנחה היום (ראשון) להצמיד אבטחה גם לחברי הכנסת עידית סילמן וניר אורבך, זאת בעקבות האיומים וההסתה כנגדם. בתקופה האחרונה כבר הוצמדה אבטחה ליו"ר ימינה, נפתלי בנט ולאיילת שקד. סך הכל 4 מתוך 7 חברי הכנסת של ימינה מאובטחים.

בימים האחרונים התלוננה סילמן שעוקבים אחריה בנסיעותיה בדרכים, כמו כן קיבלה סילמן הודעות לטלפון הנייד ובהם 'איחולים' שונים. בתיעוד של אחד המעקבים שפורסם בחדשות 12, נראים שני צעירים נוסעים ברכב עם מערכת כריזה שנועדה לאפשר להם לקרוא לה להימנע מהצטרפות לממשלת בנט-לפיד.

יוזכר, כי סילמן הודיעה בסוף השבוע על החלטתה הסופית להצביע בעד הממשלה עם לפיד ומפלגות השמאל והערבים. ח"כ ניר אורבך טרם הודיע, אך ההערכות הן כי יצביע גם הוא בעד הממשלה וישלים את האצבע ה-61 לממשלה. כאמור – בלי אורבך, אין רוב לממשלה המסתמנת.

אמש (מוצ"ש) יצא ניר אורבך למפגינים מחוץ לביתו, ביקש להרגיע את הרוחות ואמר: "אנחנו לא במצב כמו ערב הסכמי אוסלו או ההתנתקות. יש פה החלטה מורכבת וקשה אבל צריך להרגיע".



0 תגובות